poniedziałek, 2 kwietnia 2012

No gdzie ta wiosna?

Z niecierpliwością czekam na wiosnę, ale taką prawdziwą słoneczną, promienną wiosnę - budzącą nas do życia. Już najwyższy czas by schować ciepłe płaszcze, kurtki, kożuszki (którego nawet nie mam, a dlaczego nie mam? - chyba po prostu kożuszki kojarzyły mi się zawsze z paniami w podeszłym wieku :) no więc póki co kożuszkom mówię stanowcze NIE! :) )

Wczoraj udało mi się złapać trochę słońca, dzień był w przysłowiową kratkę, wiatr też dawał o sobie znać, na tę okazję wybrałam, czarną sukienkę kontrastującą z jasnym długim swetrem, przepasane wszytko czarnym cienkim paskiem, do tego oczywiście chusta ( mój nowy nabytek z TAKO),czekoladowe rajstopy, no i buty - z ubolewaniem wyciągnęłam kozaki zimowe, schowane już szczelnie w kartonie, wypastowane, oczekujące na przyszły sezon - nie to żebym ich już nie lubiła, ale chyba myślałam, że im prędzej je już spakuje tym prędzej wiosna przybędzie... no cóż jednak to nie tak działa :) do tego mój ulubiony płaszcz i wcale nie mniej lubiana torebka i oto mamy to:







Z pozdrowieniami 
Aneta

5 komentarzy:

  1. Aneta :) super pomysł :), masz we mnie stałą czytelniczkę :D :***

    OdpowiedzUsuń
  2. No wow! No porostu kurcze NO WOW! :o)))))))
    Kochana! Nie umniejszajac Twojemu stylowi, ktory podziwiam, podzielam i uwielbiam, te TE fotografie sa po prostu ODJECHANE! Tak, OZIM zdecydowanie zrozumial i wie o co chodzi :o). (Pozdrowienia dla niego)
    Patrze i patrze i sie napatrzec nie moge :o).
    Odwaliliscie dobra robote - Ty stylizacja (jak dobrze, ze mam dostep do Twojej szafy :oDD) i pozowaniem, a ozim fotografowaniem i pomyslem na nie.
    I to dopiero Twojego blogowania poczatki sa - az sie boje ciagu dalszego ;o).
    Jestem dumna i pod wrazeniem.
    Usciski sle! =o* =o)))))))
    PS. A i B. (jak ja to napisalam ;o) ) widze ma w tym wszystkim swoj udzial :o), to poparcie i trzymanie za reke, to fajna rzecz :o). (Pozdrowienia takze dla niego)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aneto :)
    Jestem pod ogromnym wrażeniem! Podzielam zachwyty Linki nad strojem oraz fotografiami! Wszystko jest z klasą, pięknie, estetycznie. To naprawdę duża rzecz w modowym blogu! No i nie mogę nie zauważyć Waszej siostrzanej podobności ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Moaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko, strój świetny, uwielbiam beże i brązy i szarości, zdjęcia bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie połączyłaś kolory. płaszczyk bomba, bardzo mi się podoba. uwielbiam warstwy - tutaj się perfekcyjnie prezentują bo każda ma inny kolor :) super!

    OdpowiedzUsuń