niedziela, 15 kwietnia 2012

Klasyka

Czerń i biel nigdy nie zawodzi! Sprawdzony zestaw, zawsze i wszędzie - do pracy, na uczelnie, na uroczystość, na ważną rozmowę, "na już" (gdy po raz 3 włączamy drzemkę i niewiele czasu pozostało do wyjścia;) ) Zawsze dobre połączenie, po prostu klasyczne. W mojej garderobie bieli i czerni nie brakuje, i to od stóp do głów:) Uważam, że w każdej szafie powinna się znaleźć bluzka czarna i biała - na ramiączkach, krótki, długi, 3/4 rękaw. Osobiście traktuję je w większości jako baza do stroju, bo bądź co bądź, ale do bieli lub czerni zawsze coś dopasujemy! Dziś prezentuję czerń i biel w wersji elegant - choć myślę, że zestaw jest na tyle "elastyczny", że wpasuję się w klimat wielu różnych okazji, a biorąc pod uwagę możliwość doboru dodatków dziś - sprawdzi się w niemalże każdej sytuacji!:) Dziś postawiłam na drobne czerwone dodatki, po prostu czerwona kopertówka i czerwony lakier do paznokci, po prostu -  szybko, wygodnie i zawsze modnie!:)







Z pozdrowieniami 
Aneta

7 komentarzy:

  1. Ach ta czerwona kopertówka, jakże ja Ci jej zazdraszczam - od pierwszego wejrzenia! :o)
    Widzisz Ty tu czarno-biało a ja szukam ostatnio ratunku z tych moich czerni i szarości co to mi niepostrzeżenie szafę zaatakowały, mam nawet pierwszą miętę w garderobie :oD
    Choć mam klasyki aż nadto w szafie to ta Twoja i tak mi się bardzo podoba :o).
    Z niecierpliwością czekam kolejnych Waszych pomysłów - niezmiennie respekt dla Ozima! (a właściwie to zmiennie - bo coraz większy :o) )

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się najbardziej podoba ostatnie zdjęcie :))))

    no i kopertówka :D

    Kasia w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ostatnie zdjęcie również jedno z moich ulubionych:) cieszę, że się podoba!:) a co do kopertówki - przez rok prawie wisiała u mnie nieużywana z metkami!:P a teraz - jedna z moich ulubionych;), pewnie dlatego, że to moja jedyna kopertówka, jakoś zawsze uważałam je za niepraktyczne;)

      Usuń
    2. dla mnie też kopertówki są mało praktyczne i w zasadzie kojarzą mi się z wielkimi wyjściami :P ale przez to, że obecnie są takie modne (szczególnie te w wersji XL) to jakoś lepszym okiem na nie patrzę :P
      a ta Twoja jest po prostu śliczna :D

      Usuń
  3. Cudnie się prezentujesz :)Uwielbiam twoje stylizacje:)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnoscia pisalam o Tobie u siebie
    http://kaaroolaa.blog.com/2012/06/14/moi-ulubiency-o/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądasz :) Świetna kolorystyka bo moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń